Kolik ušetříte?

Aktuality

7.6.2017 Bonett otevřel první plnicí stanici CNG vybudovanou s řetězcem MAKRO.

V Čestlicích Bonett otevřel první plnicí stanici CNG vybudovanou ve spolupráci s velkoobchodním řetězcem MAKRO. Během letošního roku bude zprovozněno dalších šest plniček na dalších pobočkách. Celý projekt zahrnující celkem deset stanic by měl být realizován do dvou let.

20.1.2017 Bonett otevřel plnící stanici v Hodoníně

Druhou plnící stanici v roce 2017 otevřel Bonett pro veřejnost v Hodoníně. Plnící stanice je umístěna v rámci ČS SHELL na ulici Brněnská v Hodoníně a zákazníkům je k dispozici NON-STOP.

10.1.2017 Bonett otevřel první plnící stanici v roce 2017

V Turnově byla na přelomu roku otevřena nová plnící stanice CNG. Bonett tak celkem provozuje v největší síť v ČR o celkovém počtu již 24 CNG stanic.

15.12.2016 BONETT otevřel novou plnicí stanici v Havlíčkově Brodu

Bonett v krátkém časovém horizontu otevřel další plnicí stanici CNG v Havlíčkově Brodu, kterou mohou využívat nejen osobní auta, ale také autobusy a nákladní vozy. Aktuálně má v portfoliu 23 stanic a chystá další. Do konce příštího roku chce mít Bonett až 40 stanic. Více v tiskové zrávě v sekci CNG news.

Zobraz vše

Provoz 1 autobusu levnější o 20% (90.000Kč/rok)

Typický autobus v rámci městské hromadné dopravy ujede ročně 50.000km. Při ceně nafty 26Kč za litr vč. DPH a spotřebě 40litrů nafty na 100km je náklad na 1km 8,60Kč bez DPH.

Náklad na provoz CNG autobusu je i při takto rekordně nízké ceně nafty o 1,70Kč bez DPH na 1 km nižší. Roční úspora je v takovém případě 90 tisíc korun, neboli 20% alternativního nákladu na naftu.

Pekaři a jiné dodávky - úspora 30% (40.000Kč/rok)

U dodávkových vozů (např. pekařské dodávky) je rozdíl ještě výraznější.

Při ročním provozu pekařské dodávky 50.000km, spotřebě 12l nafty na 100km je roční náklad na provoz dodávky přibližně 130tisíc korun bez DPH. Stejný kilometrový projezd s CNG pořídíte za 90 tisíc korun bez DPH.

Roční úspora na 1 dodávku (např. Iveco Daily, Mercedes Sprinter, Fiat ducato, Ford Transit) je tedy 40 tisíc korun bez DPH. Při provozu 20 dodávkových vozů je to 0,8 milionů korun za 1 rok.

Státní správa, úřady i firmy o 30% levněji

Používáním CNG namísto benzínu a nafty může státní správa, všechny úřady, ale například i Policie ušetřit aktuálně 30% veškerých nákladů na pohonné hmoty, a při tom významně zlepšovat životní prostředí v regionu, který mají ve správě.

Neviditelné úspory - dalších 3-5%

Krom výše uvedených úspor při provozu vozidel na zemní plyn můžete realizovat i tzv. "neviditelné úspory". Definujeme tak naftu, kterou provozovatel naftových vozidel nikdy fyzicky neviděl, ale zaplatil jí, protože byla na faktuře. Je to tedy ta nafta, která se v oběhu každé dopravní společnosti ztrácí různým způsobem.

Odhadujeme jí na 3-5% celkového objemu nafty, která se pohybuje v systému. U autobusu je to tedy dalších ušetřených až 20 tisíc korun ročně, u dodávek dodatečných 5 tisíc korun.

S CNG budete realizovat kromě primárních úspory i tyto "neviditelné", protože zemní plyn prostě nejde tak lehce zcizit jako nafta.

Jsme připraveni Vám v rámci dlouhodobého programu Bonett CNG Outsourcing garantovat úspory oproti naftě.

Chcete-li vědět více, kontaktujte nás. Jsme Vám k dispozici.