Práca

Práca

Jsme leaderem ve svém oboru, stavíme majoritu stanic na alternativní paliva v České a Slovenské republice,
vlastníme a provozujeme silnou 100% českou největší síť CNG stanic.
Hledáme pro náš rozvíjející se tým perspektivní pracovníky na různé pozice.
Máte li pocit, že Váš pracovní profil odpovídá hledané pozici, prosím kontaktujte nás na jobs@bonett.cz.

Aktuálně hledáme adepty na následující pozice:


STAVEBNÍ PROJEKTANT CNG STANIC

Profesní předpoklady:

  • zkušenosti s tvorbou a úpravami projektové dokumentace
  • zkušenost a pokročilá znalost práce v AutoCADu
  • VŠ stavebního směru
  • aktivní znalost práce s MS Excel
  • ŘP sk. "B"

Náplň práce:

  • řízení a zpracování komplexní dokumentace - konstrukční řešení a technické výpočty stavební části a technologických zařízení v jednotlivých fázích projektu (příprava, realizace)
  • provádění místního šetření
  • kontrola, kompletace, tisk a archivace projektové dokumentace
  • tvorba vzorových dokumentů, výkresů a šablon, stanovisek a expertiz dle standardu společnosti
  • úzká spolupráce s dalšími odděleními společnosti (obchod, inženýring, výstavba)

Osobnostné predpoklady:

  • schopnost se rychle učit
  • orientace na detail
  • proaktivní přístup a samostatnost
  • zájem o nové technologie

Ponúkame:

  • perspektivní práci ve společnosti, která vybudovala největší českou síť CNG stanic
  • samostatnost, zodpovědnost, možnost seberealizace a profesní růst
  • pracovní místo v Klecanech
  • benefity: stravenky, sick days, flexibilní pracovní doba, dovolená navíc
Napište nám

ASISTENTKA VEDENÍ SPOLEČNOSTI/SPECIALISTA FAKTURACE

Profesní předpoklady:

  • min. 3 - 4 roky zkušeností na obdobné pozici
  • SŠ/VŠ vzdělání ideálně ekonomického směru
  • vynikající znalost práce s MS Office
  • zkušenosti s procesem fakturace (faktury vydané a přijaté)
  • AJ na komunikativní úrovni slovem i písmem
  • ekonomické smýšlení, znalost základních účetních operací, controlling – výhodou
  • aktivní řidič

Náplň práce:

  • administrativně organizační podpora jednatele společnosti
  • vyřizování klasické i emailové korespondence, vyřizování telefonátů, uvádění návštěv, obsluha datových schránek, jednání s úřady a s dodavateli společnosti
  • evidence a zpracování došlých a vydaných faktur v systému Pohoda
  • zpracování dalších účetních dokladů a smluv - evidence, aktualizace a archivace v systému Pohoda
  • zadávání bankovních příkazů, vedení pokladny
  • administrace ostatních agend vedených v rámci systému společnosti dle instrukcí nadřízeného (potvrzení o bezdlužnosti, DPH, uzávěrky, zpracovávání hlášení a statistik atp.)
  • spolupráce s účetními, předávání dat a dokumentů, koordinace v rámci zaúčtování dokladů, evidence pohledávek a závazků

Osobnostné predpoklady:

  • komunikační a organizační schopnosti
  • schopnost prioritizace úkolů
  • proaktivita, samostatnost a zodpovědný přístup
  • asertivita a příjemné vystupování
  • trpělivost a flexibilita

Ponúkame:

  • různorodou i rutinní práci ve společnosti, která vybudovala největší českou síť CNG stanic
  • samostatnost, zodpovědnost a možnost seberealizace
  • pracoviště v Klecanech
  • benefity: stravenky, sick days, dovolená navíc
Napište nám

Kontaktujte nás: